O-service

I forbindelse med din indmeldelse i klubben, er der blevet oprettet en brugeradgang til O-service.

O-Service er orienteringssportens medlems-, kalender- og tilmeldingssystem, hvor man kan tilmelde sig til O-løb, ungdomskurser og sommerlejren.

Når man er logget ind på O-Service, så ligger der en række manualer, bl.a. en "kom godt i gang" på en 3-4 sider, som beskriver tilmeldingsproceduren.

Manualerne finder du her:

2017 O Service manualer

2017 O Service manualer del 2

På O-Service har man en konto med en løbssaldo. Skal man deltage i O-løb skal man sørge for, at der er dækning på ens konto inden tilmeldingen (samme koncept som en mobil taletidskonto).

Kontoen tankes op ved at overføre et beløb til reg.nr.: 0756 kontonr.: 3226617158 med angivelse af løberens navn i teksten på overførslen.

Tilmelding til O-løb koster typisk ca. 60-80 kr. for ungdomsløbere og her giver OK Melfar så 50% i tilskud til tilmeldingen.

Tilmelder du dig uden brik, vil klubtilmelderen sørge for, at tildele dig en inden løbet lukkes såfremt du er ungdomsløber. Voksne betaler brikleje til den arrangerende klub såfremt briknr ikke er angivet ved tilmeldingen.

Ungdomsløbere kan gratis låne en brik sålænge, der er ledige brikker i klubben.

Vi har et samarbejde med Fredericia orienteringsklub (FROS) ifm. med hhv. divisionsmatcher og stafetter.
Derfor skal du ifm. tilmelding til disse typer af løb, skifte klub i O-Service for at kunne tilmelde dig:

2017 O Service Indstillinger

2017 O Service Indstillinger del 2

Husk efter tilmelingen i FROS/Melfar at skifte tilbage til OK Melfar.

OBS: Tilmeldingsfristen for medlemmer til løb er kl. 20:00 på dagen for løbets tilmeldingsfrist. Herefter må man eftertilmeldes.

Den fynske løbstilmelding
De fynske orienteringsklubber har lavet et fælles online tilmeldingssystem, som bruges til lokale træningløb på Fyn.
Se http://www.fynsksprintcup.dk/o-fyn.svok.dk. Der er ikke brug for noget login, alle kan tilmelde sig de aktiviteter der lægges ud og deltagerbetaling trækkes via løbskontoen.