Tjek din tilmelding / Check your entry data

Alle løbere kan nu tjekke om deres tilmelding er i orden, briknummeret er ikke på listen, da alle SKAL benytte den lånebrik de bliver tildelt af stævnet. Lånebrikker og brystnumre udleveres i klubposer i stævnekontoret på stævnepladsen.

Se tilmeldinger per klub her.
Se tilmeldinger per klasse her.

Alle tilmeldingsoplysninger er downloadet fra O-Service, men hvis der mod forventning er fejl i din tilmelding, bedes du sende en mail til kasperdanjensen@gmail.com med detaljer herom senest mandag den 14/3 kl. 16.

UK It is now possible to check your entry data. The SI-card number is not shown since ALL runners have to use a SIAC-card provided for free by Sportident. The SIAC-cards and bibs will be handed out club wise from the event office at the event center.

See the entry data list per club here.
See the entry data list per class here.

All registration data have been downloaded from OrienteeringOnline. If you find errors in your entry data, then please send an e-mail to kasperdanjensen@gmail.com with the correct details. Deadline for changes are Monday at 4:00 pm.