Foråret er begyndt og endnu en milepæl er nået / Spring Status

Påsken ligger tidligt på sæsonen og da lånet af et komplet SportIdent system giver ro på det indledende arbejde, er det nu muligt at udskyde tilmeldingsfristen til den 10. marts.

Vi har passeret 1000 tilmeldte løbere til årets påskeløb og tilmeldinger tikker stadig ind :-).
Udlandet er repræsenteret med over 200 løbere fra 45 forskellige klubber og der kommer deltagere fra Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Schweiz & Holland.

Selvom det stadig er lidt koldt, kan i godt glæde jer til nogle spændende oplevelser i skoven. Udsigten fra stævnepladsen i Stenderup taler for sig selv.

UK
We have postponed the deadline for the race to March 10th.

We are currently more than 1000 participants for this years easter run and more than 200 of those are foreign runners representing Norway, Sweden, Finland, Germany, Switzerland and Holland.

Below is a picture from the venue at Stenderup forrest.

Stævnepladsen i Stenderup