MandagihallenGymnastik, leg og styrketræning for alle aldre i klubben om mandagen.

Hver gang er der samlet start med fælles aktiviteter, og undervejs deler vi op efter alder.
Kom med familien i hånden, med en makker under armen eller alene med lyst til bevægelse og samvær.

Det er på mandage kl. 17-18 i Strib Hallen (Hal 1). Vi har omklædningen og bad ½ time før og efter.

I løbet af vinteren laver vi fællesspisninger den første mandag i måneden, hvor man bare skal medbringe eget service. Det er gartis at deltage.

Nogle mandage har særligt program med fx bowling, mørkeløb, pakkeleg eller andet. Se programmet her.
Desuden kommer der serier med træningsløb hen over vinteren. Det kommer der mere information om her på siden og på vores Facebookside

Alle er velkomne.