Middelfart roklubhus

Kære OK Melfar-medlemmer,
Vores "VISION 2025" - plan har et klubhus, som et af hovedfokuspunkterne,  derfor har bestyrelsen også arbejdet med muligheder for at få et klubhus gennem længere tid. Det er stadigvæk et stort ønske at have et sted til vores grej og et samlingssted til vores sociale aktiviteter og klublivet.
Vi har senest været i drøftelser med Middelfart Roklub, som har et hus,  vi muligvis kan dele med dem.
Drøftelserne er nu nået til det stadie, hvor vi skal til at beslutte os for, hvad vi vil arbejde videre med i forhold til et eventuelt fremtidigt fælles hus.
Dette kræver selvfølgelig Input fra medlemmerne i OK Melfar, så mød op til dialogmøde d. 6. Maj i Grimmermosehuset ( lige ved siden af Middelfart Roklub)
og bliv informeret og deltag i dialogen med bestyrelsen.

Se vedhæftede invitation

med venlig hilsen