balloner

På denne side har vi samlet et overblik over hvilke kommunikationsplatforme der anvendes i OK Melfar.

Hjemmesiden

Addresse: www.ok-melfar.dk
Redaktør: Sten Egholm

Følgende emner vil være at finde på hjemmesiden:

• Information om O-løb
  • Information til nye og/eller kommende medlemmer
  • Kontaktpersoner
  • Træningstider og steder
  • Referater og vejledninger
  • Nyhedsfeed fra vores facebookside
  • Indmeldelsesblanket

Facebook - den officielle side
Besøg siden her Redaktør: Sten Egholm

Klubbens officielle facebook-side, som er tilgængelig for alle. Her kan du finde følgende oplysninger:

• Aktiviteter og træninger i klubben
  • Opslag som også er relevante for andre end medlemmer, men stadigvæk kun relateret til OK Melfar klubaktivitet
  • Her findes ikke klubmedlem til klubmedlem” - dialog/chat.

Indlæg sendes Sten.

Facebookgruppen - for medlemmer
Besøg gruppen her  Redaktører: Alle medlemmer kan lave et indlæg.

• Klubbens lukkede facebook-gruppe er kun for medlemmer. Kræver medlemskab.
  • Det er klubbens ”opslagstavle”, hvor medlemmer kan ”snakke” med hinanden og give korte beskeder, aftale fælleskørsler eller stille åbne spørgsmål ud i klubben.
  • Åbne træningsaktiviteter skal ikke offentliggøres her. Disse hører til på den officielle Facebookside, således at information også kommer ud til vores vores samarbejdsklubber, nye og kommende medlemmer og dem, som ikke er med i den lukkede gruppe.

Mail

• Information og forespørgsler, som findes relevant for alle klubmedlemmer sendes ofte pr. mail, da alle medlemmer ikke er på Facebook. Mange vil derfor få informationer dobbelt, men bestyrelsen har valgt dette, da det er for tidskrævende at skelne mellem hvilke medlemmer, der skal have mails og hvilke medlemmer, der vil have besked via Facebook.
  • Man kan få sendt “alle mails” ud ved henvendelse til de personer som har adgang til mail-adresser via o-service:
    • Alle bestyrelsesmedlemmer.
    • Ungdomstrænere.