Find vej i... Find vej i…” er et gratis tilbud om en anderledes tur i naturen.

Vi har i OK Melfar tilrettelagt en række ture på ”Find vej i” posterne i Middelfarts skove samt i Ø-kvarteret. Det giver borgere og turister en fantastisk mulighed for at udforske den dejlige natur omkring Middelfart i det tempo, som passer den enkelte borger eller familie. Det motiverer til udeliv og motion på en sjov måde.

O-Track

Vi har lagt alle OK Melfars Find vej i baner op på O-Track. O-Track er en App der har funktioner, som gør den særlig relevant for nye i orienteringssporten:

Man finder let det nærmeste Find vej-projekt og vælger en bane, der passer til ens niveau. Herefter finder man vej via kortet, der vises med poster direkte på telefonskærmen. Når posten er fundet, kan dens bogstavkode indtastes, og appen giver en melding om koden er korrekt.

Og det er muligt at få vist sin position med en rød prik undervejs, så man aldrig farer vild og får en dårlig oplevelse til at begynde med. Bagefter er det nemt at få vist alle spor fra den pågældende bane og sammenligne sine vejvalg.

Se en kort video om brugen af O-Track herunder:

O-Track App'en er frigivet til Android og iOS.

Kort og rutebeskrivelser finder du her:

Det lokale "Find vej i..."-projekt er et samarbejde mellem Middelfart Kommune, Dansk Orienterings-Forbund og OK Melfar, Middelfart Orienteringsklub.

"Find vej i..."-projektet er landsdækkende. Du finder projektets hjemmeside her.

nationalcprassociation.com