IMG 4346

Peter har et rigtig godt tilbud til alle medlemmer i OK Melfar om løb på mandag d. 29. april.
Han er banelægger til Fynbokarrusellen i Staurby Skov, hvilket egentlig henvender sig børne- og ungdomsløbere. Peter tilbyder dog, at voksne fra klubben også kan deltage, men det kræver tilmelding.
Peter fortæller:
"Der er 4 baner: begynder 2 km, Let 3 km, Mellemsvær 4 km, Svær 5 km.
En lille teaser til den svære bane, hvor der er et stræk på 1057m, men med 3 vejvalg som er er vidt forskellige, bliver for mig spændende at høre hvad folk har gjort og tænkt.
Jeg håber, at se mange børn og voksne fra klubben".

Start fra kl 17.30 mandag og senest start kl. 18.30. Postindsamling starter 19.15-19.30.

Børn og unge tilmelder sig her senest lørdag aften:

Voksne tilmelder sig ved at skrive til Peter senest søndag kl. 20: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Oplys baneønske.