detkankostelidtAlle er velkomne til vores træninger, og nogle gange koster det lidt at være gæst.
Vi holder i løbet af året mange træninger, og de fleste er åbne for alle. Det gør vi især af to årsager:
- Vi vil gerne have, at nye kan prøve vores sport et par gange, inden de beslutter sig for medlemskab af klubben.
- Vi vil gerne være med til at øge træningsudbuddet i området, så orienteringsløbere fra andre klubber kan afprøve nye terræner.

Desuden synes vi, det er sjovere at lave løb for mange end for få.
På klubledermøde i Sydkredsen var der opbakning til, at klubberne åbner træningsløb for andre klubbers løbere. Det blev besluttet, at den enkelte klub selv bestemmer, om der opkræves betaling. I OK Melfar er vi kommet frem følgende:

Pris:
Medlemmer af OK Melfar eller FROS Fredericia: Gratis.
Nysgerrige der vil prøve orienteringsløb: Prøv gratis et par træninger, inden du beslutter, om du vil være medlem.
Medlemmer af andre orienteringsklubber: 20 kr. der indbetales på MobilePay 21 45 03 82 – Inger.

Velkommen til træning.

Træningsplan børn, unge og familier.
Træningsplan voksne.