Klubmesterskab og klubtur til Sjørup Plantage

Klubben er igen i år vært for en klubmesterskabstur, denne gang til Sjørup Plantage.

Hvornår:               Søndag den 8. september 2019 med afgang fra samkørselspladsen over for T.

Hansen, afkørsel 58, Middelfart.

Vi mødes kl. 7.15.

Hvem:                   Alle OK Melfar-løbere med familie (uanset om man løber eller ej).

Hvordan:              I fælles bus.

Forplejning:         I bussen vil der være rundstykker, kaffe/the og juice.

På stævnepladsen vil der være smør-selv-frokost.

På hjemturen vil der være kagebord på Borbjerg Mølle Kro. På kroen vil vi også fejre klub-

mestrene.

Pris:                      0 kr. Klubben giver turen.

Hjemkomst:        Forventeligt kl. 18.30 +/-.

Tilmelding:          Skal foregå pr. mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 26. august 2019.

Du skal i forbindelse med tilmeldingen oplyse følgende:

• Navne på alle, der deltager
  • Bane/klasse (se nedenfor). Hvis man ikke skriver noget, går vi ud fra, at man ikke ønsker at løbe. Løbere bliver tilmeldt med den brik, de står med i O-service, medmindre man skriver andet i forbindelse med tilmeldingen.

Mange hilsener fra Eventudvalget.

I klubmesterskabet konkurreres i følgende klasser, hvor man deltager efter alder og på A-niveau (det vil sige, at du skal løbe den klasse, hvor du hører til aldersmæssigt):

D10 og H10                                                    D12 og H12                                          D14 og H14

D16 og H16                                                    D17-39 og H17-39                              D40-49 og H40-49

D50-59 og H50-59                                        D60-69 og H60-69                               D70+ og H70+

nationalcprassociation.com