2017 KUM logo small

Sydkredsen, OK Gorm Jelling, OK Melfar, OK SNAB og Kolding Orienterings Klub har fornøjelsen af at byde til kredsungdomsmatch (KUM) 2017.

Fredag 6.oktober kl. 19 – søndag d. 8. oktober kl. 13 i Trekantområdet.

Samtidig er det i år den afsluttende afdeling i hhv. Ungdomscup og Løberen League. Kom og deltag i to forrygende konkurrencer i spændende terræn (Munkebjerg og Engelsholm) og mød nye og gamle o-løbs venner.

KUM er åbent for alle ungdomsløbere, der i år fylder mindst 11 år, og som lever op til et følgende kriterier:

• Du har deltaget i et DOF-ungdomskursus (U1, U2 eller juniorkursus) eller i 3 åbne løb
  • Du kan gennemføre A-baner i din egen klasse. (H/D16-20 har mulighed for at løbe en åben mellemsvær bane)

KUM konkurrencen består af to orienteringsløb. Lørdag et klassisk individuelt løb, hvor kredsungdomsmatchen afvikles. Samtidig er der afslutning på Ungdomscup og Løberen League. Søndag står i stafettens tegn, hvor kredsene på tværs af aldersklasser konkurrerer mod hinanden. I mellem løbene er der arrangeret en række forskellige aktiviteter, ligesom der lørdag aften bliver afholdt den traditionelle KUM festmiddag krydret med mulighed for dans, boldspil, hygge m.v. Alt sammen i trygge rammer for små og store ungdomsløbere.

Følg KUM på Facebook

Vigtige dokumenter: